Sunday, March 20, 2011

說再見

A time for everything
Ecclesiastes 3:1-
A Time for Everything
For everything there is a season,

a time for every activity under heaven.
A time to be born and a time to die.
A time to plant and a time to harvest
A time to cry and a time to laugh
A time to grieve and a time to dance

該是時候了,但其實我沒有準備好。

過去的將近一個月,白天很難專心,晚上很難入睡。躁動不安。
我不知道該怎麼辦,我不知道要說什麼。
別人的安慰是好心,可是我聽了卻很生氣。

我有很多話,多半是很多憤怒。我變得很生氣,生氣世界。


No comments: